Nowoczesna Warszawa – nowoczesne rozwiązania

Tradycyjne biura obsługi klienta są coraz częściej zastępowane przez nowoczesne i bardzo praktyczne systemy call center. W tym kontekście powstaje pytanie o to, czym są i jakie cechy charakterystyczne mają te nowoczesne platformy, które mogą zastąpić analogową formę kontaktu z klientami?

System call center – co to jest?

Przede wszystkim należy powiedzieć, że omawiane systemy, opierające się na nowych technologiach, tworzą całe spójne platformy komunikacyjne zapewniające równoczesną obsługę klientów na wielu kanałach komunikacyjnych. Chodzi tu tak samo o tradycyjne i oczywiste formy kontaktu jak telefon, sms, e-mail, ale także wiele innych, jeszcze nowocześniejszych rozwiązań. Chociażby, przykładowo o najróżniejsze czaty, formularze dostępne na stronach www, rozmowy video, czy też usługi Skype. Wszystko to razem tworzy jeden, pełny system komunikacyjny.

Call center to szybki, łatwy, dobry sposób na komunikację, ponieważ umożliwia zdalne i inteligentne zarządzanie wszystkimi kontaktami z klientami, co daje olbrzymią przewagę na rynku walki o zadowolonego klienta. Tak więc tego rodzaju platforma to także łatwe i świadome zarządzanie komunikacją.

Główne zalety systemu call center:

  • Nieograniczona liczba licencji dla konsultantów pozwala w płynny sposób regulować wielkość zespołu zależnie od zapotrzebowania.
  • Precyzyjne zarządzanie bazą danych podczas prowadzenia rozmowy pozwala na uzupełnienie danych o kliencie. Dodatkowo możliwość filtrowania bazy danych umożliwia precyzyjne określenie grupy potencjalnych klientów i wygenerowanie listy konsultantowi.
  • Panel odsłuchu gwarantuje kierownikowi działu obsługi klienta stałą kontrolę jakości przeprowadzanych rozmów.
  • Reporty na temat pracy konsultantów są bardzo przydatne w momencie gdy podejmujemy decyzję o przyjęciu pracownika po przepracowaniu okresu próbnego lub weryfikujemy prośbę o podwyżkę.
  • Aplikacje dedykowane dla konsultantów i handlowców znacznie poprawiają organizację pracy. Wydajniejsza praca konsultantów pozwala poprawić ich wyniki, handlowcy mający dobrze zaplanowany dzień uzyskują znacznie lepsze efekty sprzedaży.
  • Wymagania sprzętowe dla systemu call center są znikome. Jedyne czego potrzebujemy to komputera z dostępem do internetu. Pozwala to na realizację zamówienia na system nawet w 24 godziny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *